sobota, 23 sierpnia 2014

Wymianka z Julią, czyli Muliniane Cudeńka :)

Ostatnio spodobało mi się wymienianie wyrobami. Ja nie mam za grosz talentu do robienia rzeczy z muliny czy plecienia czegoś ze sznurków. I oto jest wymiana z Julką H. z bloga Muliniane Cudeńka. Kilka (czyli 4) jej genialnych i pięknych bransoletek trafiło w moje ręce. Oto moje nowe obiekty westchnień:







Wszystkie są cudowne <3 Dziękuję Julio za wymianę :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Chcę powiadomić o istnieniu nowej zakładki gdzie można złożyć zamówienie :)
Kilkanaście prac już znajduję się w zakładce, ale na pewno oferta ciągle będzie się poszerzać w nowe dzieła. Zapraszam do zakupu :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szukam chętnych na wymianę wyrobami :) Robi ktoś z Was coś z beadingu? :D

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne bransoletki dostałaś :)

    malliinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka z symbolem nieskończoności jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne bransoletki! Wszystkie są super, nie mogłabym się zdecydować na 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo opłacalna wymiana :D I w sumie Ty też bardzo ładne rzeczy wysłałaś Julce H. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne bransoletki dostałaś. :)
    O, kosogłosa widzę! :D W wakacje do szkoły? To straszne. :o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)