piątek, 8 sierpnia 2014

Tort urodzinowy!

Wczoraj wróciłam do lepienia. Miałam mnóstwo pomysłów, które musiałam gdzieś zrealizować. Tak też wpadłam na pomysł ulepienia tortu. Dawno nie lepiłam żadnego, a dziś jest taka moja urodzinowa okazja, więc...
Za 30 min. może pojawi się Biała Lukrecja, reszta dziewczyn wbije o 15. A bądź razie tak mi się wydaje. Mam serdecznie dość sprzątania mieszkania! Od moich kochanych rodziców udało mi się zdobyć genialną książkę. Co do upominków to przygotuje jakąś relacje czy coś.
Oczywiście jak to ja musiałam przerobić torcik na kolczyki. A świeczuszka pali się na prawdę :D Oczywiście już dawno zgasła. Raczej nie chodziłabym z zapaloną świeczką na szyi.  xD

 Uwaga....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Pali się!!!




11 komentarzy:

  1. Smakowita biżuteria, uwielbiam na taką patrzeć :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem szalenie oburzona,że tego nie widziałam :( Ale świetne, jak wszystko co ulepiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą świeczką! Tort wygląda bardzo realistycznie :)
    Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem :)

    http://marchpanne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort cudowny. I jeszcze ta świeczka! Świetny pomysł. :)
    Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)