środa, 13 sierpnia 2014

Post prezentowy, czyli jakie przedmioty wpadły do mojej szafy?

Bardzo chciałam pokazać Wam kilka rzeczy, które dostałam na urodziny. Nie chcę się chwalić ani nic, po prostu dodaje taki post gdyż sama lubię oglądać zakupowe/wymiankowe/urodzinowe posty na blogach.


Nowe słuchawki :) Kiedyś miałam Skullcandy, ale po pewnym czasie przerwał się jakiś kabel i przestały działać. Moje ostatnie słuchawki zostały złamane przez mojego brata :/ Mam nadzieję, że te przetrwają trochę dłużej :)


Książka kucharska dla nastolatek. Na początku byłam do niej sceptycznie nastawiona, ale po obejrzeniu jej zawartości stwierdzam, że jest świetna! Mimo, że przepisy to głównie podstawy, to wiele z tych potraw nie przyrządzałam jeszcze :) 


Można stwierdzić, że jestem za stara na takie rzeczy. Ale mnie ten notesik bardzo urzekł! Jest taki puchaty, że najlepiej bym go ciągle przytulała :D



 
Taka bransoletka :) Bardzo lubię jak bransoletki są tak regulowane, ponieważ mam dość małą rękę i wiele bransoletek jest na mnie za duża.





Wielofunkcyjne pudełeczko.  Można je otwierać na wiele stron. A mi najbardziej podoba się jego decupagowy wygląd :D









I znowu biżuteria :) Te kolczyki z wąsami to czysta prawda o mnie :3 Te paryskie kolczyki są super, ale raczej je na coś przerobię. Są dla mnie zdecydowanie za ciężkie- taka biżuteria źle służy moim uszom.






Strasznie marzyłam o tym masełku! Już od dawna chciałam je kupić, ale nie miałam jakoś okazji. Słyszałam wiele dobrego na jego temat :3 A te pomadkę, która bardzo pachnie czekoladą zostawiam na zimę- ten zapach bardziej pasuję do tej pory roku.




 



10 komentarzy:

  1. Jeju, dużo fajnych rzeczy dostałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie pochwaliłaś się NBP, bo czytelnicy by...e... no wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty. Pudełeczko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent...pudełeczko mnie zaintrygowało ale jeszcze bardziej zaciekawiło mnie masełko do ciała...napisz jak sie sprawdziło:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne słuchawki :3
    kolczyki też są niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie spodobało mi się to pudełeczko, co do wierz Ajfla (nw jak napisać :C) to może naszyjniki ? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)