niedziela, 31 sierpnia 2014

Nowy wzór breloczków!

Nie wierzę, że dziś jest ostatni dzień wakacji. Już za kilka dni trzeba będzie się uczyć do odpowiedzi..... brrr.
Jutro trochę dłużej pobędę na rozpoczęciu, bo muszę występować :/ A każda klasa ma osobno rozpoczęcie, więc będą 3 występy.
Ostatnie dni wakacji spędzam na realizowaniu kilku rzeczy na które braknie mi czasu w roku szkolnym. Piszę posty w roboczych, uzupełniam notatnik z zdjęciami i chcę upiec rogaliki ;) 
Wczoraj ostatni raz (w wakacje) spotkałam się z dziewczynami w kinie. Byłyśmy na ,,Dawcy pamięci". Film nawet spoko, ale zirytował mnie fakt, że to wymieszanie razem Igrzysk Śmierci, Niezgodnej i Intruza :/
Ostatnio chciałam odnowić tego misia:


Jakoś nie lepię wzorów misiowych. Podejścia nigdy mi nie wychodzą .... więc postanowiłam na wzór koali i króliczków zrobić misia.





Już dodaje go do zakładki zakupowej  :)

10 komentarzy:

  1. Fajnie Ewi. Mimo wszystko, nie Ty musisz śpiewać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jaki słodki :) Uroczy jest ;) Bardzo fajnie Ci wyszedł, a ta kokardka dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś jest swietny! Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)