piątek, 29 sierpnia 2014

Co się może wydarzyć w 6 dni?

Niestety ostatnio jakoś brakuje mi czasu. Mam kilka rzeczy do realizacji przed szkołą, a znając życie i tak się nie wyrobię. We wtorek byłam w szkolę na próbach. Klasy II są 4, ale oczywiście to my wszystko robimy :/ Mimo tego, że z trudnością ruszyłam do szkoły to muszę stwierdzić że przydało mi się trochę pracy. Przez tydzień robiłam złote rybki, a dziś zamontowaliśmy je w szkole ;) Na szczęście na występie tylko czytam z kartki więc się nie napracuje :)
Tymczasem udało mi się wygrać rozdanie. Jestem mega szczęśliwa, ponieważ od dawna planowałam zakup Box'a, ale jakoś nie umiałam się zabrać. Tak więc oto jest mój pierwszy (styczniowy) ShinyBox:

Krem pod oczy :)
Nie miałam jeszcze produktów tej marki, Zobaczę na co go stać ;)
 
 Eyeliner w odcieniu niebieskim.
Ja się nie maluję, a już na pewno nie w takich kolorach. Na szczęście to ulubiona barwa mojej mamy, więc produkt jest już w użyciu.

Peeling do stóp.
 
Baza pod makijaż.
Muszę przyznać, że ten produkt to naprawdę niezła sprawa. Już szukam wersji pełnowymiarowej.

 Olejek do paznokci.
Przynajmniej wymieniłam sobie mój stary na ten :)

 Te bony pokazują, że ShinyBox to świetna sprawa. Z racji, że te bony są z styczniowego pudełka to są już nieważne, ale jakby kupować pudełko.... to niezły prezent dają :)

I precyzyjny spis.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Na dziś praca jedno zdjęciowa. Wykonałam wg tutka Agrafki.
Średnio wychodzą mi eksperymenty z Liquidem xD








9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wiatraczki są jak najbardziej udane :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły ślicznie, są idealnie przypieczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi Cię poinformować, iż zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award!
    Więcej szczegółów tutaj:
    http://paulinayuki.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    Zapraszam i pozdrawiam serdecznie! :)
    ~Yuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:)
    Nominuję Cię do LBA.
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jest ta zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądzisz, że te wszystkie kosmetyczne rozdania zupełnie nie odpowiadają tematyce swojego bloga? Robisz sobie z niego śmietnik reklam w formie banerów :/ Poza tym - w każdym rozdaniu warunkiem obowiązkowym jest zaobserwowanie bloga, a po co obserwować bloga (w tym wypadku kosmetycznego), skoro się go w ogóle nie czyta? Bo wątpię, że każdy blog na bieżąco śledzisz i komentujesz :P

    Nie chodzi o to, że chce się przyczepić czy coś, ale pomyśl nad tym, co napisałam, bo naprawdę Twój blog traci na wartości przez te wszystkie banery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki wykład xD
      . Biorę udział w rozdaniach, ponieważ kosmetyki to jedna z rzeczy, którą uwielbiam w życiu. Od czasu, gdy zaczęłam się zgłaszać do rozdań, odkryłam wiele niezwykłych blogów. Ostatnio częściej można mnie zobaczyć w gronie kosmetycznym niż handmadowym.
      Nie planuje nic zmieniać, ponieważ o wiele bardziej na tym korzystam niż tracę. A skoro tak Ci to przeszkadza to nie musisz oglądać mojej strony, nikogo nie zmuszam do bycia ze mną ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)