środa, 9 lipca 2014

Wymianka z Rainbow Art

Dziś rano przyszedł listonosz z dwiema paczuszkami, w czym jedna była dla mnie. Przybyła wyczekiwana przeze mnie paczuszka od Rainbow Art! Gdy wygrałam jej bransoletkę w Candy na Fb, postanowiłyśmy się wymienić. Oto moja paczuszka:

 - skręcane sznurki! A żadnego z tych kolorów nie posiadam :3


 -moje ukochane rzemyki <3


 -filcu nigdy nie za wiele ;)


 -TOHO!!!


 

-wstążki....


 -.... i kolejne wstążki!


 - mój ukochany srebrny sutasz <3


-szykują się bransoletki z paskami zamszowymi... :3


 -zawieszki! Ten motylek to dla mnie zupełna nowość


 

- perełki w tyluuuu kolorach!


 

- moje ulubione koraliki! A te są takie duże! Najlepsze <3


 - a tu ich świetna mniejsza wersja


 - mix Toho!!



 - Crackle <3


 

- cóż tu może się ukrywać????...........

.
.
.
.
.
.
.
.

 - zestaw z Kosogłosem!!!!!!!!!!


 - wygrana bransoletka. Jest cudowna :3


- no i moje ukochane końcóweczki do wstążek


Paczuszka jest prze genialna !!! Jestem strasznie zadowolona z Kosogłosa <3 Sama w życiu bym takiego cudownego nie ulepiła :P Na dodatek uzupełniłam koralikowe zapasy w te rodzaje, które podobają mi się najbardziej. Dziękuję Ci Rainbow za świetną wymiankę!


A tu macie link do tego czym ja obdarzyłam Rainbow Art.
KLIK


Dziś jest 100 post!!!
Chyba czas przygotować jakieś Candy :3


Paczuszka #3- wymiana

 
 
 




6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)