piątek, 18 lipca 2014

Wygrana u Theresa Ursula's Jewellery

Dziś przychodzę z obiecanym postem o wygranej u Theresa Ursula's Jewelry. Paczuszka nadeszła już dość dawno, jednak nie umiałam zabrać się do napisania posta. Oto zawartość paczuszki:

 - foremki

 - dużo muliny

 - moje ukochane buteleczki <3

 - deseczki do decupage, które znając życie użyje do modeliny... :P

 -duuużo sutaszu

 - łańcuszek na szpulce

 -inwazja perełek!!!

 - te koraliki świetnie przydadzą mi się do sutaszu

 - jestem szczęśliwa z tych baz do pierścionków <3

 - takie mixy półfabrykatów w dwóch odcieniach

 -gratisowe kolczyki <3 Są świetne.

 - krawatki

- gratisowe kosmetyki!!! Żel do mycia już zużyłam prawie w całości, a ten balsam pachnie cudnie *_*

Oczywiście tych rzeczy było więcej, ale jak to ja zapomniałam zrobić reszcie zdjęć i je spakowałam do organizerów... Nagroda jest świetna tym bardziej, że pierwszy raz dostałam tego typu paczuszkę z Candy.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Moje wakacje od tygodnia nabrały rozpędu. Odkąd mój tata ma urlop, codziennie z samego rana gdzieś jeździmy. Zdążyłam już być w parku rozrywki, gdzie byłam na pełnym wrażeń kinie 6D. Jednak największą rzeczą, która mnie tam urzekła był dom odwrócony do góry nogami. Wrażenie w jego wnętrzu jest niezwykłe! Po obejrzeniu pierwszego piętra, już tak kręciło mi się w głowie, że z trudem weszłam na piętro. Był naprawdę dopracowany w szczegółach. Nawet znalazła się tam szafka w kuchni, a w niej były przyczepione do góry nogami herbatki!
Dziś już po raz trzeci byłam na basenie. Tym razem na krytym, ponieważ u nas padało. Powiem tyle, że wreszcie nauczyłam się pływać! Jestem z siebie dumna :D Jedyne co mnie martwi to to, że po takim pływanku totalnie nie mam siły na resztę dnia...
A wam udało się już coś zwiedzić?


PS: Nie byłabym sobą gdybym nie dodała jakiejś pracy. Oto pizza, która została ulepiona pod koniec kwietnia, a jej biedne zdjęcie czekało w ciszy na publikacje...


8 komentarzy:

  1. Ogromna paczka, świetne prezenty :) Gratuluję takiej cudnej wygranej :) Kolczyki świetne, nie powstydziłby się ich żaden fan pizzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygrana, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczka! A pizza ? Smaka mi narobiłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratuluje wygranej! Pizza wyszła świetnie, szczególnie ten środek z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna nagroda. ;) Ale ekstra pizza!
    Mogę wiedzieć gdzie mieszkasz? Bo z opisu miejsc, w których byłaś wydaje mi się, że to Władysławowo. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabyś :D
      Niestety mieszkam na przeciwnym końcu Polski :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)