piątek, 11 lipca 2014

Paczuszka ze Świata Koralików i co mogę kupować w mojej okolicy.

Właśnie zgrały mi się zdjęcia z najnowszej paczuszki. Przepraszam, że urządzam Wam inwazję paczuszek, ale wszystko poprzychodziło do mnie na raz... A tak w ogóle to bardzo lubię oglądać takie posty u innych, więc sama też je piszę :)
Wczoraj dotarła do mnie zamówiona paczuszka ze Świata Koralików, o której pisałam tu. Takie rzeczy znalazły się w mojej paczuszce:

 - piękne Toho, najbardziej podobają mi się te miętowe *_*

 - 50 szt. czerwonych Crackle

 -25 szt. takich jak dla mnie trochę galaktycznych Crackle

 - 2 szt. czarnych koralików (tu na kolczyki dla mamy)

 -cudowna zawieszka nożyczki <3 i kotwice na moje wakacyjne projekty

 -srebrny rzemyk! i....

 -...pasujący do niego szary sznurek skręcany :3

 -bazy do breloczków (dla kłapouszka i koali- czas rozpocząć ich produkcje)

 - duże końcówki do sznurków. Wreszcie będę mogła użyć jednego strasznie grubego rzemyka...

 - duży zapas końcówek do wstążek <3 Mam nadzieję, że teraz nie braknie mi ich za szybko ;)

 -4 buteleczki podłużne, 4 takie ,,pulchne" i 5 malutkich

A oto efekt końcowy moich zakupów. Wydaję mi się, że jak na taką paczuszkę to ten sklep jest na prawdę tani! Gdy będę chciała uzupełniać zapasy to zdecydowanie uzupełnię je tutaj.

Ten post pojawił się dziś z racji, że wczoraj przez cały dzień byłam poza domem. A tam nawinęło mi się kilka rzeczy z genialnych sklepików w mojej okolicy :3 To rzeczy z pasmanterii:

 - Toho, moja mama wybrała takie kolory, bo chce żebym zrobiła jej bransoletkę ;)

 - wstążka. Nie wiem jak to się stało, ale miałam taką i jeszcze jedną babeczkową i autentycznie mi zniknęły! Przeszukałam wszelkie możliwe miejsca, a wstążek nie widać :( Tak więc zakupiłam tą, bo tymi starymi nie zdążyłam się nacieszyć...

-genialny kawałek sutaszu srebrzystego niebieskiego! Uwielbiam te mieniące się kolorki :3



A to zakupy z Koralikowa:

 - I <3 rzemyki

 - taki zestaw. Nie martwcie się to dla mamy... (chyba przestanę zabierać ją do pasmanterii!! ;P)

 -skrzydełka. Wreszcie w takim rozmiarze w jakim chciałam.

- taki słodziaśny koala <3 Oczywiście pominę kto będzie miał taką zawieszkę przy bransoletce...


Doszły mnie słuchy, że w Biedronce była promocja i wiele osób zachwala ten produkt. Postanowiłam zakupić go i przetestować ;)


Powie ktoś coś dobrego na jego temat? :)

A na koniec pokaże taki mały zapas czekoladowy...


... i to tyle. W najbliższym czasie powinno mi się udać wrócić do codziennej normy z moimi pracami. Jedyną, ostatnią planowaną paczuszką jest nagroda w Candy, ale jej spodziewam się w następnym tygodniu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na sam koniec zaproszę Was do super kosmetycznego Rozdania, Nagrody są świetne, więc warto spróbować szczęścia:


6 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, ja dopiero zaczynam szaleć. Póki co zakupiłam kilka rzeczy do szycia zabawek z filcu, już nie mogę doczekać się ich odbioru :)
    Szamponu osobiście nigdy nie testowałam, ale zamierzam go kupić, bo również słyszałam o nim wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będziesz musiała go kupować...... :3

      Usuń
    2. Planuję dwa opakowania, ale kobiecie zawsze mało ;)

      Usuń
  2. Ile nowości! A te słodycze... Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no... będzie duużo nowości biżuteryjnych :3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)