niedziela, 13 lipca 2014

Morska bransoletka z raczkiem i muszelkami

Dziś, gdy wreszcie mam spokój od przesyłek i innych rzeczy organizacyjnych wracam do obiecanej serii z bransoletkami. Obiecałam, a opublikowałam dopiero jedną :/
Dziś mija taki pierwszy pełny dzień mojego Candy, a Wam już udało się dojść do wymaganej liczby zgłoszeń ;) Cieszy mnie to, a kto jeszcze się nie załapał niech się zapisuje!! :D

Tak, więc oto moja bransoletka, czyli złoty łańcuszek do którego wplotłam niebieski zamszowy pasek. Na zawieszki ulepiłam słodziutkiego raczka, przyczepiłam dwie muszelki i użyłam mojego ukochanego kolibra, który jest pozłacany <3



 - trochę mi zajęło zastanawianie się nad tym jak przyczepić te muszelki ;)

 -kocham,kocham,kocham <3




A raczki tak mi się spodobały, że musiałam dolepić kolczyki do zestawu :3

8 komentarzy:

  1. raczki przepięne i brnasoletka też

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam tutaj i zazdroszczę, czemu nie mam takiego talentu? Mogłabym się dać pokroić za takie cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała bransoletka...raczki sa przesłodkie:)
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Miłych wakacji:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne raczki, chociaż widziałam takie kilka dni temu na blogu Modeliniec ;)
    TU: http://modeliniec.blogspot.com/2014/06/czerwone-raczki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam takie już kilkanaście razy w różnych źródłach... Internet jest mały ;)

      Usuń
  5. Wiesz, że zakochałam się w tych raczkach? Są przeurocze. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)