sobota, 12 lipca 2014

Candy z Hamstercią, czyli moja mała niespodzianka!

Pragnę dziś ogłosić Candy :) Takie trochę nietypowe jak na mój blog- kosmetyczne!


Skąd rozdanie? Planowałam je już wcześniej, mianowicie mój licznik komentarzy przekroczył liczbę 300, a licznik wyświetleń 7000 :) Tak, więc świętuję taki mój mały sukces i chcę nagrodzić 1 osobę!

Nagrody są takie: 


Jak widać pierwszą nagrodą jest suchy szampon Batiste original. W poprzednim poście pokazywałam, że kupiłam sobie właśnie taki. Ale tak naprawdę były dwa... a tego drugiego nie pokazałam żeby była niespodzianka :)
Drugim kosmetykiem w paczuszce jest kredka do oczu Color Trend w kolorze takim coś koło złotego. Można ją zakupić w Avonie. Jak więc widać produkty są nowe :D
Nagroda dość skromna, ale mi się wydaję że każda okazja jest dobra żeby kogoś choć trochę uszczęśliwić.

Oto warunki udziału w Candy:

Obowiązkowo:

-zaobserwuj blog Hamstercia wśród szarej codzienności (publicznie)
-wypełnij szablon zgłoszenia

Dodatkowo:

-dodaj notkę o moim rozdaniu (nie musi być oddzielna) + 2 losy
-dodaj baner z moim rozdaniem u siebie + 2 losy
-zaobserwuj publicznie ten blog + 1 los

Top komentatorzy mogą liczyć na + 1 los :)


Regulamin:
1.Wysyłkę pokrywam ja - WYSYŁKA TYLKO NA TERENIE POLSKI!!!
2.Aby wziąć udział  w konkursie trzeba spełnić warunki obowiązkowe.
3.Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodzica na udział w konkursie.
4.Wygrywa tylko 1 osoba- wszystko to co zostało pokazane na zdjęciu.
5.Konkurs trwa od 12 lipca 2014 do 1 sierpnia 2014r.
 6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
7.Zwycięzca musi wysłać adres do wysyłki na mój email do 5 dni od ogłoszenia wyników!!!
8.Musi się zgłosić min. 15 osób. Inaczej rozdanie będzie odwołane :(

9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.


 Szablon zgłoszenia:

-obserwuje jako:
-baner: TAK/NIE (link)*
-dodałam notkę TAK/NIE* (link)
-obserwuje drugi blog jako: TAK/NIE *
-Top: TAK/ NIE
-E-mail:


Mam nadzieję, że podoba Wam się takie malutkie rozdanie i że dojdzie do skutku! :)