środa, 30 lipca 2014

Bransoletko we nowości!

Mam dość braku internetu. Nie mogę sprawdzać nic oprócz poczty. Po kilku dniach mam masakryczne spamy na fb i w waszych postach na Bloggerze....
Dziś jestem poza domem, więc mam Wi-Fi  :)
U mnie obecnie wakacyjna nuda. Jutro wybieram się z dziewczynami do Antime, która niestety mieszka w innym mieście. Spotkam ją pierwszy raz od zakończenia wakacji. Oprócz tego w następny piątek trochę się zabawimy z dziewczynami, bo mam urodziny :D  Boję się jakie one mi prezenty wymyśliły (w końcu ja kupiłam Białej Lukrecji różowego jednorożca xD)
Na Srebrnej Agrafce dodałam takie bransoletki. Kocham bawić się sznurkami skręcanymi!









A tu przyszła moja nagroda w ostatnim rozdaniu...
 Kosmetyków nigdy za wiele.

 
Moje Candy jest bliskie końca..... Także zgłaszać się! :D

http://my-new-passion.blogspot.com/2014/07/candy-z-hamstercia-czyli-moja-maa.html

4 komentarze:

  1. Świetne bransoletki <3 pierwsza jest moją faworytką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ! Trzeba by zajrzeć ponownie na srebrną agrafkę i rozważyć zakup...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)