wtorek, 15 lipca 2014

Bransoletka z wąsem :3

Ostatni post był dwa dni temu, więc pora kontynuować serię bransoletek- cz. 3 ;)
 Wczoraj wieczorem (?) przyszła do mnie paczuszka z przydasiowej wygranej, ale nie mam zgranych zdjęć, więc post o niej będzie później. Co do konkursów udało mi się wygrać kosmetyczne Candy tutaj. Przepraszam, że się tak chwalę, ale na prawdę strasznie się cieszę, że czasami uśmiecha się do mnie los ;)
Dziś z samego rana zostałam wyrwana z sielankowego snu, ponieważ musiałam pędzić do sklepu. Planowaliśmy pójść dziś na basen, a w ostatniej chwili okazało się że nie miałam stroju. Na szczęście znalazłam coś odpowiedniego i kilka godzin później wchodziłam na basen. Głównie uczyłam się pływać (niestety nie umiem...) i trochę się opalałam, ale efektów nie widzę. Po południu sama nie wiem jak, chodziłam jeszcze po galerii ponieważ spotkałam się z Białą Lukrecją i taką pewną Youtuberką, która także lepi z modeliny, ale mieszka dość daleko od mojego miasta. Tam jak to ja nakupiłam trochę kosmetyków, ale to nieważne... ;)
Jutro znowu planujemy gdzieś wyjść z rodzinką, choć jeszcze niczego nie jestem pewna. A wam wakacje mijają aktywnie czy raczej leniuchujecie?

Oto przedostatnia bransoletka, która składa się z kilku takich cudownych rzemyków. Wreszcie znalazłam zastosowanie koralika wąsa! :3




5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)