sobota, 28 czerwca 2014

Wyzwanie Kreatywnego Kufra #3

Dziś w ostatni dzień trwania wyzwania wstawiam pracę.... Nie miałam brać udziału, ale kilka dni temu mnie oświeciło. Tym razem daję swoją sutaszową pracę. Wiem, że szanse u mnie zerowe, ale skoro już czymś się zainspirowałam to czemu się nie zgłosić? ;)



Cała praca posiada trzy główne kolory jabłek: czerwony (w koralikach), złoty ( w koralikach) i zielony (w koralikach i sznurkach). Dla dopełnienia znalazł się biały. Duży zielony koralik i czerwony mały to jabłuszko, a dla efektu dodałam im listki by było wiadomo o co chodzi. Praca wykonana jest na bogato (bo wiosna jest urodzajna i bogata! :D).
To taka moja interpretacja :3






 - tu niestety zdjęcia na białym tle, bo na czarnym akurat źle wyszły :/


Co sądzicie?

3 komentarze:

  1. Śliczny wisior! Dla mnie sutasz to czarna magia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się bardzo podoba, marzę o kolczykach w takich klimatach:)
    ps. zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Planuje zrobić sutaszowe Candy :3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)