poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wydany bon w sklepie Coralina

Dziś post zakupowy, a dokładniej dokonany za bon w konkursie u Katalin. Może się wydawać, że 30 zł to dużo..... jednak po oględzinach oferty musiałam wyrzucać kilka rzeczy z zakupu :/
Co do wysyłki to była nawet sprawna- zamówiona paczka szła 4 dni. W paczce było wszystko, żadnych braków więc jest OK. Udało mi się zamówić kilka świetnych rzemyków i trochę półfabrykatów. Jednak niektóre ceny trochę mnie przeraziły. Czy kiedyś wrócę do tego sklepu? Z wielką chęcią, jeśli kilka produktów trochę stanieje ;) Cieszę się, że kupiłam rzeczy które miałam już dawno uzupełnić, a jakoś nie miałam kasy xD

 - zawieszki <3  Skrzydełka są mniejsze niż mi się wydawało, ale już mam nowy plan na ich użycie :3


 -krawatki <3
 - o mało zapomniałam o koralikach... udało mi się upchnąć takie


 - genialny złoty łańcuszek
 - bazy do kaboszonów (czytać: do modeliny)
 -prześwietne rzemyki

- brakujące kolory sutaszu


Ostatnio zauważyłam pustki w komentarzach.... Mam nadzieję, że to przez wakacyjne szaleństwo :P
Co do Candy z wyrobami wiele osób się zaciekawiło sutaszową nagrodą. Pozostało mi nic jak łapać za igłę i wymyślić coś dla Was :*


Paczuszka #2- bon w sklepie Coralina

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)