czwartek, 5 czerwca 2014

Trochę zdjęć z wyprawy :)

Dziś pościk nie modelinowy! Wczoraj powróciłam z wycieczki w Górach Stołowych :) Muszę przyznać, że wycieczka była przegenialna. Jest to moja pierwsza wyprawa z nową klasą... więc się cieszę- moja klasa jest świetna. A zachwycam się tym tak bardzo głównie przez to, że moja wcześniejsza klasa była okropna i nie mieliśmy wycieczek! :( 
Najlepszym fotografem niestety nie jestem. Lubię robić zdjęcia, ale mniejszych obiektów...No dobra, macie fotki paru pięknych miejsc, które w miarę normalnie wyszły na moich zdjęciach :)











Był może ktoś w tych okolicach?

3 komentarze:

  1. Byłam tam z dwa lata temu. Świetnie było! Fajnie że wycieczka ci się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Award. Zajrzyj tutaj: http://sowiagaleria.blogspot.com/2014/06/nominacja-do-liebster-award.html :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Byłam 3 lata temu w wakacje, ale nie mam dobrych wspomnień. Choć okolice są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)