niedziela, 22 czerwca 2014

Prezentowy sutasz

O dziwo podczas dużej ilości czasu nie zrobiłam nic mądrego. W środę cały dzień miałam z głowy, czwartek szybko mi minął w zoo, w piątek wybierałam się na ubraniowe zakupy z koleżanką, a wczoraj byłam na urodzinach Białej Lukrecji. Muszę przyznać, że było nieźle zaczynając na torcie z wąsami, a kończąc na różowym jednorożcu :3.
Z tej przyczyny powstała sutaszowa broszka. Lukrecja prosiła mnie o zrobienie jakiejś specjalnie dla niej, ponieważ bardzo zachwyciła się tą techniką. Prezent ucieszył posiadaczkę, a ja muszę stwierdzić, że wyszedł mi znacznie lepiej niż ten pierwszy :)






Knuję z kimś pewną wymiankę :3 :3 :3. Szczegóły wkrótce.
Ma ktoś może do oddania krosno? xD

4 komentarze:

  1. Też szukam krosna XD
    A broszka ładna. :)
    Tylko nie podoba mi się połączenie jasnego zielonego z czerwonym i złotem, ale dobrze, że nowej właścicielce się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jasny zielony to neonowy żółty :3

      Usuń
  2. super, że prezent się spodobał ;) ja niestety nie posiadam krosna, więc nie pomogę ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)