niedziela, 8 czerwca 2014

Pierwsze dzieło z sutaszu!

Już mam zdjęcia! Zasiliłam folder blogowy w zdjęcia nowych prac :D A to znaczy, że mam zdjęcie swojego pierwszego dzieła z sutaszu! Wyjątkowe ono zbyt nie jest... z kilku miejsc wystaje nić lub coś odstaje.. ale mi się podoba :).
Jutro szykuje się straszny dzień...czeka mnie kartkówka z polskiego i sprawdzian z geografii (muszę napisać go na 6 inaczej zostanę z 5- tak, wiem, wiem przejmować za bardzo to się nie trzeba ;). Mam nadzieję, że jak już skończy się ten ostrzał kartkówek to będę mieć wreszcie czas na tworzenie. Tym bardziej, że we wtorek idę z dziewczynami do pasmanterii :3.




5 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz to praca jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy raz jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę niechlujnie wygląda, ale ogólnie pomysł i kolorystyka są świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłam- to moja pierwsza próba ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba. :D Jest w moim stylu :)
    http://modelinove-love.blogspot.com/
    Dopiero go rozkręcam :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)