wtorek, 17 czerwca 2014

Paczuszka #1 Wygrana licytacja

Pierwsza z wyczekiwanych rzeczy już do mnie przybyła. Jak się okazało na poczcie moja paczuszka z licytacji była uszkodzona, ale nic nie brakowało.... 
Muszę przyznać, że teraz chyba już nigdy nie kupię koralików (jasne,jasne..). Niektóre rzeczy możliwe, że trafią na wymiankę, więc spodziewajcie się aktualizacji.
Koniec gadania, pokazuję Wam zawartość:

- różne szpilki, chyba nie chce wiedzieć ile ich jest..:P

-przybornik z zawrtością







-różne koraliki w środku

-koraliki crackle
 - TOHO <3
 - muszelki
 -nakładki na koraliki i końcówki na łańcuszek kulkowy (z chęcią się podzielę :P)
 -turkusowe koraliki
 -takie kryształkowe szkiełka
 -cekiny....
 -....cekiny....
 -... i znowu cekiny
 - takie drobne koraliczki, które bardzo mi się spodobały



 -te też są świetne <3

 - bazy do kolczyków (?)
 - taka malutka buteleczka :)

Muszę przyznać, że wreszcie mam koraliki, które mogę użyć do sutaszu. Jednak już wiem, że za niedługo pojawi się duża aktualizacja wymianki, gdyż chyba nie będę w stanie tego wszystkiego zużyć :P

Dziś zostałam uświadomiona, że wygrałam Candy u Theresa Ursula's Jewellery!
Na prawdę nie wiem co się stało, ale ostatnio przeżywam inwazję paczuszek. To chyba czar zbliżających się wakacji :)

Rozpoczynam paczuszkowe posty: Paczuszka #1 wygrana licytacja :)



5 komentarzy:

  1. Fajnie masz... Ja nigdy nic nie wygrałam w żadnym rozdaniu, a w konkursie od trzech lat (kiedyś ciągle wygrywałam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej także nic nie wygrywałam. Teraz to nie wiem co się dzieje, ale znając życie to teraz przez rok albo i dłużej nic nie będę umiała wygrać :P

      Usuń
    2. To życzę Ci powodzenia w dalszym wygrywaniu :).

      Usuń
  2. No widziałam wczoraj, że wygrałaś bardzo ci gratuluję! Naprawdę super nagroda sama miałam na nią chrapkę, szczególnie na ten sutasz! A przy okazji skoro ja mam ci wysłać tą bransoletkę, którą u mnie wygrałaś to może przy okazji my się czymś wymienimy? ;) Jeśli jesteś chętna to pisz na e-maila ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)