czwartek, 12 czerwca 2014

Oreo Minionek i same dobre wieści!

Jestem i jak zwykle nie mam czasu. Powinnam siedzieć i zakuwać wypracowanie z angola na temat mojego ulubionego filmu. Muszę zrobić wszystko, aby dostać 5 z tego przedmiotu, a niestety grozi mi 4. Oprócz tego dziś zdawałam niemiecki. Pani zasugerowała mi, Lukrecji i Antime, że mamy szanse na 6  ^_^. Jestem  w połowie już w połowie sukcesu. Zdawań już zbliża się koniec. W następnym tygodniu została mi tylko biologia. Kolejny projekt... A jednak postanowiłam odpocząć na chwilę od książek. Przetrwać w tym trudnym tygodniu zdecydowanie  pomogło mi wiele dobrych wieści o których pragnę Wam powiedzieć.

Zacznę od tego, że na początku tygodnia poszłam z Pinokią do pasmanterii. W moim mieście znajduję się ich aż 4. W jednej kupuje wstążki i sznurki, w drugiej mulinę, w trzeciej kolorowy sznurek, a w czwartej znalazłam GENIALNE koraliki. Obiecuje, że jak tylko wyjdzie słonko to zrobię im zdjęcia.

Kolejnym miłym było to, że udało mi się wygrać facebookowe candy, w którym do wygrania była bransoletka autorstwa Rainbow Art! Jak dotrze do mnie paczuszka to od razu pokaże Wam to cudeńko :*

W kolejności zwycięstw: Dziękuję wszystkim za zaangażowanie w głosowanie na moją pracę w wyzwaniu u Katalin Handmade Do it again!. Nagrody publiczności nie dostałam, ale zajęłam 3 miejsce :) Widzę, że jednak mogę na Was liczyć w takiego typu akcjach. Jesteście kochani!


Z tych wszystkich miłych zdarzeń jeszcze nie mam zdjęć. Jednak na pewno wszystko udokumentuje! A w weekend pojawi się niemodelinowa niespodzianka :3


Dziś pragnę Wam pokazać mojego Minionka. Powstał on z żółtych oreo, które dostałam w wymiance.





PS: Wygrałam DUUUŻĄ licytację. Czekam na paczuszkę z koralikami i szpilkami :3
PS2: Dziękuję Ci za wsparcie Biała Lukrecjo! Jesteś niezastąpiona!

9 komentarzy:

  1. Ojej ale szczesciara!
    Gratuluje. :) a minionek bardzo oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miły ten minionek, niezwykle realistyczny :D
    Mój blog dopiero się rozkręca ------> http://modelinove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zabawny "stworek" :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudak z niego, świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy stworek, fajne ma oczka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu, ale ja Ci zazdroszczę tej wygranej w rozdaniu :o Szczególnie tego łańcuszka i sznurka żółtego, niebieskiego i zielonego :) ...
    http://theresaursulasjewelry.blogspot.com/2014/06/wyniki-rozdania.html

    Podzielisz się? :D Może zrobisz jakieś rozdanie z rzeczami, których nie będziesz używać? U mnie na blogu rozdanie już niedługo :3

    BLOG: https://www.youtube.com/watch?v=ZiaRKtKwvSc
    SKLEPIK: http://srebrnaagrafka.pl/sklep/letterka
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/letterka.jewellery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAAA
      Matko dopiero ty mnie uświadomiłaś jakie miałam szczęście! Teraz mam taki ogrom przydasiów, że chyba naprawdę zrobię candy! (tym bardziej, że przyszła mi moja wylicytowana paczuszka!)

      Usuń
  7. Super! Gratuluje pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)