wtorek, 24 czerwca 2014

Inwazja kolczyków

Po przeglądzie zdjęć z moim pracami stwierdzam, że mnóstwo jest przestarzałych. Przez to, że dużo lepiłam zawsze publikowałam te, które były najnowsze... i tak jakoś wyszło. Dziś więc planuję pokazać 4 pary kolczyków, które powstały dość dawno :3
Głównie to chce się zapytać czy też macie może taki problem:
Od wczoraj na liście blogów (tam gdzie się wyświetlają najnowsze posty tych, których obserwuję) wyświetla się tylko JEDEN najnowszy post i koniec. Jak klikam na pokaż więcej to nic się nie dzieję :(
Wie ktoś jak to naprawić? Bo przez to nie mam jak Was komentować, bo nie wiem kto coś nowego napisał!!!!!!!!




(pierwsze gofry <3)

5 komentarzy:

  1. U mnie niestety też tak jest:( Ale jeśli jest ten problem u mnie i u innych to nic zrobić się nie da)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba czas założyć Blogrolla :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też był ten sam problem, ale już sam się naprawił ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. :)
    Ja miałam problem, ale tylko na telefonie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten problem ale już na szczęście zniknął :)
    Kolczyki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)