środa, 18 czerwca 2014

Inspirowany Spongebob i ważne pytanie :3

Mój młodszy  brat lubi moje rzeczy z modeliny. A jeszcze bardziej, gdy każe mi coś ulepić, a ja mu to daje :)
Miesiąc temu poprosił mnie o Spongeboba. Niestety pierwsza figurka nie wyszła zbyt pięknie, a na dodatek cała się rozpadała! Postanowiłam podejść do tej pracy jeszcze raz i postanowiłam się zainspirować pracą na Modelińcu. Ten na szczęście się jeszcze nie rozpadła, a braciszek jest zadowolony :D




I mam ważne oto pytanie: Często zauważam, że wiele osób robi rozdania ze swoimi pracami. Chcielibyście zobaczyć takie na moim blogu? Interesuję Was taka nagroda? Jeśli tak to macie może jakąś moją pracę, która by Was zainteresowała? :)

4 komentarze:

  1. Wyszedł ślicznie, bardzo dokładnie :) A co do rozdania, to osobiście jak sama lepię to nie za bardzo lubię nosić czyjeś modelinowe prace, ale gdyby nagrodą byłby np. jakiś sutasz to chętnie wzięłabym udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego mówię tu o jakiejś pracy (niekoniecznie modelinowej). Z sutaszem średnio mi idzie, ale jak uda mi się coś ładnego stworzyć to możliwe, że zrobię takie Candy. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  2. Spongebob wyszedł ślicznie :)
    Jestem zdania Agrafki i też jakby była praca w rozdaniu sutaszowa lub z jakiejś innej techniki to na pewno wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny. :)
    Hmm ja bardzo lubię nosić pracę, które ktoś wykonał, więc z przyjemnością wzięłabym udział. (no chyba, że do wygrania byłyby wiszące kolczyki to wtedy nie za bardzo. >.<)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)