czwartek, 26 czerwca 2014

Bransoletka x3 !

Wracając do postów z starszymi projektami. Dziś pokaże 3 bransoletki, a każda powstała w innym czasie. Wczoraj po miesiącu wróciłam do modeliny (!). Przez pracowity czerwiec nic nie zrobiłam, ale teraz jak są (prawie) wakacje to wracam do artystycznej pracy. I muszę przyznać, że dużo ostatnio myślę o otwarciu sklepiku.
Zdarzył się cud- dostałam KROSNO!!! Moja kochana mamusia zawsze wie co mi kupić :3 :3 :3
Teraz mam nowy problem- Trzeba zamówić TOHO! Poleci ktoś mi jakiś sklep z dosyć tanią ofertą tych koralików?




 Taka bransoletka w paryskim stylu była moją drugą bransoletką, którą kiedykolwiek zrobiłam ;)




 Post z charmsami w tej bransoletce znajdziecie TU. Bransoletka czekała na montaż chyba z 2 miesiące :P



Najnowsza bransoletka z motywem Angry Birds :3

4 komentarze:

  1. Fajne. A moją pierwszą bransoletką był identyczny rzemyk (też fioletowy i też zrobiony takim 'warkoczykiem') z właśnie też wieżą eiffla, misiem i czymś tam jeszcze ;P Ja koraliki kupuję zawsze w takim sklepiku artystycznym koło mojego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne. :)
    Może Kadoro.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę nad ofertą tego sklepiku, bo koraliki Toho są tam prześliczne!

      Usuń
  3. Ale fajnie wygląda ta bransoletka z angry birds'ami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)