środa, 14 maja 2014

Buteleczka opleciona modeliną

Dziś jestem padnięta. A i tak jakoś znalazłam czas na bloga ;) 
Po szkole dziś poszłam z Białą Lukrecją do centrum- naszym celem był sklep Matejko (<3), który kocham za ich ogromny zasób wszystkich artykułów modelinowych itp. Z powodu, że zużyłam trochę pieniędzy na zamówienie w Kadoro (mam nadzieję, że paczka za niedługo dojdzie) mogłam kupić nie wiele rzeczy.

 3 arkusze filcu i 1 kartka do robienia zdjęć :3


 Fimo piaskowy, niebieski (uzupełnienie zapasów) i taki fioletowo różowy (nowy w mojej kolekcji)

A wracając do dzisiejszego dzieła: ulepiłam taką buteleczkę z myślą o pewnym konkursie, z którego jednak zrezygnowałam. Praca została i prezentuje się tak:



piasek oryginalny z polskiej plaży :3

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na naszyjnik! Szkoda że nie wzięłaś udziału. Może byś coś wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł i ładnie się prezentuje całość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca. Ładna kolorki. :D

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysl. :)
    Fajne zakupy. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)