poniedziałek, 5 maja 2014

♥ 3 pierwsze chibi ♥

Dziś wpadam tu na szybko. Dziś byłam pierwszy raz w szkole od czasu przerwy świątecznej. Zadań domowych zbyt dużo nie ma jednak mogę się spodziewać kartkówki z angola. A jakiej to nie mam pojęcia, więc ogarniam cały rozdział ;)
Dla tych, którzy mają teraz wolny czas dodaje moje 3 pierwsze laleczki chibi do pooglądania.

 Moja ulubiona! Jest najmniejsza, ale najbardziej przypadła mi do gustu.


Ta może była by w porządku, gdyby nie te oczy... To była pierwsza próba ;) 


Tu już oczy mi wyszły takie jak chciałam. Jednak twarz została lekko zmasakrowana, przy lepieniu oczek...

I jak Wam się podoba jak na pierwszy raz? Muszę przyznać, że świetna jest zabawa przy tworzeniu takich laleczek i warto spróbować ;)

2 komentarze:

  1. Urocze laleczki ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest najlepsza. Słodkie chibi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)