piątek, 18 kwietnia 2014

Klucz na wyzwanie Kreatywnego Kufra

Ostatnio planowałam wziąć udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra. Gdy padł temat klucz postanowiłam się z nim zmierzyć. Temat wydaje się prosty jednak to tylko złudzenie ;)
Zakończyło się na tym, że powstała taka praca:




 Muszę przyznać, że miałam ogromny problem z dokładną fotografią pracy, ale jakoś się udało. Klucz nawet mi wyszedł jednak widziałam wiele cudownych prac innych uczestników... zawsze warto jednak spróbować.

Dziś dotarła do mnie długo wyczekiwana paczka. Nie długo planuję zagłębić się w opisywanie mych przygód z tą książką na blogu :D




8 komentarzy:

  1. świetny klucz ;)
    jeśli można zapytac, to gdzie i za ile kupiłaś WTJ?
    bo sama na niego poluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszukalam sobie go na Allegro za 45 zł z przesyłką ;)

      Usuń
  2. Piękny kluczyk. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten kluczyk.Też mam tą książkę. :D Jest fajna tylko nie mam na nią pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za nie długo planuję podzielić się swoimi działaniami z tą książką na blogu. Może jakoś Cię zainspiruję i popchnę do rysowania <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)