wtorek, 29 kwietnia 2014

Fioletowy kłapouszek

Dziś dowiaduję się, że nie którzy ludzie to zapatrzeni w jedną rzecz idioci.. Zresztą nieistotne ;)
Zauważyłam, że na blogu jest 58 obserwatorów <3 Wiem, że większość przybyła wraz z konkursem, ale mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej i nie znikniecie po Candy...
Ostatnio myślałam nad sprzedażą wyrobów. Wiem, że na DaWandzie trzeba mieć otworzoną firmę czy coś w tym stylu. Wie ktoś może jak jest na Srebrnej Agrafce? Trzeba tam zgłaszać jakąś firmę czy coś w świetle prawnym? 
...
...
...
Pamiętacie kłapouszka? Powstał jeszcze taki sam różowy i fioletowy. Różowy niestety przez przypadek został zalany kropelką, ale fioletowy żyje ;) Oto on:




 A tutaj razem:

 

10 komentarzy:

  1. Super kłapouszek ;-).
    Zaciekawiłaś mnie pierwszym zdaniem (tak na marginesie "niektórzy" pisze się razem :-)).
    Nie mam Dawandy ani Srebrnej Agrafki, więc się na tym nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo ty jesteś tu od początku <3
      Eh ta moja ortografia... ;)

      Usuń
  2. Oba są śliczne. Niestety również nie znam się na sprzedawaniu na DaWandzie i Srebrnej Agrafce. Natknęłam się na Twój blog poprzez candy, ale myślę, że zostanę tu na dłużej :)
    Podałabyś link do tutorialu na tego kłapoułuszka? Jeśli tak, to napisz w komentarzu u mnie (http://zycie-z-modelina.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że Ci się podoba :)
      Tutorial:
      https://www.youtube.com/watch?v=tuHL15iQMXk

      Usuń
  3. Słodkie kłapouszki ♥
    Również nie znam się na DaWandzie i Srebrnej Agrafce :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy jest ten kłapouszek ;) Najbardziej podoba mi się ten turkusowy. Mam pytanko, sprzedajesz te swoje wyroby? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działam jeszcze na żadnej platformie, jednak dużo się nad tym zastanawiam. Ale zawsze można się ze mną skontaktować przez email, gdzie zawsze mogę coś załatwić ;)

      Usuń
  5. Wspaniały blog, świetnie lepisz, wszystko bardzo mi się podoba, więc zaobserwowałam ;)
    Zapraszam także do mnie- http://bajkakornelii.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)