niedziela, 30 marca 2014

Atak tęczowych tortów

Dziś przemycam Wam tęczowe torciki. Przyda mi się takie kolorowe pocieszenie, bo obecnie jestem chora,a na jutro muszę przepisać mnóstwo zaległych lekcji.....
Może gdzieś po południu uda mi się wypaść na spacer....
Dziś sprawiłam sobie genialne zakupy w centrum. Udałam się do sklepu plastycznego (wreszcie jakiś sklep, w którym nie muszę kupować wszystkiego przez internet) i kupiłam styropianowe, wielkanocne pisanki, cekiny i żółtą farbę akrylową :) Mam zamiar stworzyć piękne dekoracje <3
A do modelinowych rzeczy zdobyłam szarą kostkę Fimo (!) i 20 cudownych kokardek :D
Oto niektóre z nich:


A to moje torciki:









6 komentarzy:

  1. Fajne torciki. Życzę powodzenia w tworzeniu dekoracji o których mówiłaś. Mam nadzieję, że pokażesz je jak skończysz na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super te torciki! Czym zrobiłaś tą fakturę na boku torcika? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)