sobota, 22 lutego 2014

Zakupy :)

Weekend i znowu mam poczucie, że marnuję czas.....
Udało mi się zmniejszyć plik do tła i oto zmieniłam tło! Został mi jeszcze tylko nagłówek i baner... chyba najtrudniejsza rzecz.
Tak, wreszcie dostałam paczuszkę ze sklepu Beads.pl. Nie miałam zamiaru wstawiać wszystkich zdjęć więc o to taki kolaż:

Skład paczuszki:

-klej magik
-bazy do kaboszonów
-duuuuży karabińczyk
-kółeczka montażowe
-rzemyk fioletowy
-kokardka
-wstążki
-różne końcówki
-łańcuszek srebrny
-zawieszki
-kaboszony zwykłe i 3D
-gratisy (spotkałam się z lepszymi u innych no, ale cóż...)

A tu taka mała wymianka z Białą Lukrecją :)

 -brązowa modelina, której mam totalny brak

 -niebieski misio <3

 -stempelek Wedla

 - bigle w starym złocie


- takie czarodziejskie foremeczki :3

1 komentarz:

  1. Też lubie ten sklepik ;) a wymiana naprawdę fajna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)