niedziela, 2 lutego 2014

Whoopie pies!

Ostatnio wspominałam, że planowałam coś upiec, ale nie byłam pewna czy mi się uda. I udało się!
Upiekłam sobie podstawowe Whoopie pies z bitą śmietaną lecz jestem pewna, że spróbuję też innych wersji smakowych.
Przepis znalazłam w 13 numerze Luty- Marzec 2013 gazety Food&Friends.
Oto kilka zdjęć z wykonywania ciastek:




Oto efekt końcowy:


Ciasteczka zniknęły w szybkim tempie, a po przestaniu trochę czasu w lodówce przyjemnie zmiękły.
PS: Dostałam nominację do Liebster Blog Awards! Notka odnośnie nominacji już wkrótce!

3 komentarze:

  1. mmm wyglądają apetycznie :3 koniecznie daj przepis na bloga :D mam do ciebie małą sprawę, ale to prywatne, mogłabyś podac mi swój e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)
      ewelinamarcel027@gmail.com

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)