czwartek, 27 lutego 2014

Ramka z bitą śmietaną

Na ten tydzień to koniec ze sprawdzianami. Mam spokój do poniedziałku.
Nie wiem jak wy, ale ja ostatnio dużo czasu spędzam na sprawdzaniu ofert kolonijnych. W końcu wakacje już tak blisko.....   Na razie muszę się zadowolić wypoczynkiem w formie czytania, lepienia, pieczenia ciasteczek i komentowania innych, genialnych blogów. 
W pewnym momencie mój komputer coś oszalał i wystawił komuś ok. 50 komentarzy.....  Od razu oświadczam, że strasznie przepraszam te osobę za ten komentowy spam.
Na dziś ramka z białym kremem do modeliny i dodatkami typu babeczka, rogalik, ciasteczko i takie tam.








Mam nadzieję, że się podoba :*

2 komentarze:

  1. Śliczna! Z czego jest wykonane to "kakao"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po prostu zeskrobałam trochę suchej, brązowej pasteli :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)