środa, 19 lutego 2014

Naleśniczki z polewą

Mam powoli dość. Sprawdziany kończą się jeden za drugim, ale za to nowe ustawiają się w kolejce... Jak tu mieć czas na cokolwiek?! 
Muszę popracować przy wyglądzie bloga- mam już logo (lub zdjęcie profilowe). Został mi baner i tło. Baner zmieniłam, ale nie podoba mi się... Za to tło mam gotowe, ale nie wiem jak zmniejszyć plik...  
Czekam sobie na zamówionko z półfabrykantami! Już nie umiem się doczekać :D
Dobrze, że mam w zanadrzu gotowe zdjęcia :) Dziś mam dla Was naleśniki z czekoladową polewą wykonane wg tutorialu od Artful






4 komentarze:

  1. Śliczne są :D Zostałaś nominowana do LBA http://modelinowyswiat.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite te naleśniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No naprawdę piękne te naleśniczki.... Może kiedyś zrobiłabyś coś dla moich lal.....
    Zapraszam do siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są, aż chce się takie zjeść :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)