wtorek, 28 stycznia 2014

Talerzyk z lodami i wafelkiem

Dziś rano zapłaciłam za zakupy na KS. Niestety, jak na złość był brak Fimo w kolorze brązowym!! AAAA!
A miałam takie plany... trzeba wprowadzić modyfikacje :D
Dziś mam zamiar upiec coś słodkiego, ale nie jestem pewna czy wyjdzie..... Ostatnio robiłam jajeczka w bułce, tylko że po włożeniu do piekarnika jajka wolno się ścinały, a bułka paliła.... No nic trzymajcie kciuki :)
Dziś znowu nawiedziło mnie chęć na gotowanie :P Nawet zastanawiałam się czy nie założyć osobnego bloga poświęconego gotowaniu... sama nie wiem. 
Lecz w przyszłości po prostu muszę sobie stworzyć taką moją wymarzoną kuchnię :)
Dziś taka oto broszka-talerzyk, na którym umieściłam 2 gałki loda i wafelek.



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)