poniedziałek, 6 stycznia 2014

Prezenty i obserwatorzy

Dziś chce was uroczyście powiadomić, że udało mi się dodać na pasku bocznym opcje obserwuj :) Mam nadzieje, że z niej skorzystacie.
A tak chce wam pokazać dwie cudowne rzeczy z pośród wielu, które znalazłam pod choinką.

Wspomnę, że kocham babeczki <3  Te pudełko bardzo przypadło mi do gustu.


Lakier do modeliny :) Miłe zaskoczenie, ponieważ maluje się nim jak wodą, a się błyszczy.


A to zima w mojej okolicy. Ostatnio polubiłam robić zdjęcia. I to chyba dlatego, że na blogu są mi potrzebne, a także dlatego że znowu koleżanka zaraziła mnie chęcią do robienia zdjęć....
Idę, bo jutro niestety do szkoły, a jeszcze muszę zrobić zakupy w KS :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)