piątek, 10 stycznia 2014

Pierścionek talerzyk

Wreszcie przyszła do mnie paczka z KS :D   Jutro obrobię zdjęcia z zakupów i dam na bloga <3
Jeszcze tylko tydzień i ja mam ferie, a wy?  Wreszcie będę miała czas żeby wziąść się za wszystko czyli tutoriale, recenzje, spotkania przy kostce modeliny, a co najważniejsze podzielę się z Wami zdjęciami z mojej organizacji półek na modeline, narzędzi itp. Będzie się działo :D

Dziś mam dla Was pierścionek talerzyk z kremem


 
I fotka moich ukochanych wisiorków wiszących na tablicy :D
 


1 komentarz:

  1. Hej, dzięki Tobie dowiedziałam się o Kreatywnym Straganie! Powiem więcej: nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak aromaty do modeliny.

    Właśnie zastanawiam się, czy nie zamówić kilku. Mam do Ciebie pytanie: Czy używałaś już tego pomarańczowego aromatu? Czy po wypieczeniu modeliny zapach pozostaje na długo czy się ulatnia?

    Jeśli możesz, wyślij mi maila na maggked@gmail.com.
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)