poniedziałek, 27 stycznia 2014

Naleśniczki amerykańskie

Dziś jak już wcześniej pisałam byłam w kinie z Białą Lukrecją i ku zdziwieniu z Pinokią (kolejna przyjaciółka pod swoim drewnianym pseudonimem) na filmie ,,Wkręceni". Stwierdzam jedno: film jest GENIALNY. Jest przy nim kupa śmiechu i gorąco Wam go polecam. :D
Po kinie spędziłam cały dzień na chodzeniu po sklepach.... głównie z powodu, że musiałam kupić prezent urodzinowy (po drodze znalazłam piękną czarną torebkę i bluzkę <3). Wracając do zakupów znalazłam budżet i zamawiam Fimo Liquid 50 ml :) NARESZCIE!
Dziś prezentuję Wam naleśniki amerykańskie na talerzyku polane czekoladą. Podobne smażę na śniadanka tylko, że z jogurtem i granatem. Może kiedyś pojawią się na blogu....


2 komentarze:

  1. Smaczne :) Zapraszam do siebie na Candy: http://handmadeaga.blogspot.com/2014/01/candy_26.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Film "Wkręceni" jest naprawdę świetny. A co do naleśniczków to też są świetne i cudne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)