wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanko czas zrobić :D

Jak każdy postanowiłam zrobić podsumowanie roku 2013.
Uważam, że dla mnie nie był dla mnie zbyt szczęśliwy. Wszystko poprawiło się w drugiej połowie. Ukończyłam szkołę podstawową z dobrymi wynikami, byłam na koloniach gdzie było szalono, poznałam świetne przyjaciółki w gimnazjum i udało mi się odnaleźć swoją pasję.
Zaczęła się moja przygoda z modeliną i w szybkim tempie doszłam do wniosku, że to jest to. Od niedawna odżyła moja pasja kulinarna. Uwielbiam jedzenie i jego przyrządzanie. Właśnie dlatego mój blog będzie od nowego roku dwu tematyczny :)
Moja działalność tu trwa dopiero 3 miesiące, ale tyle wystarczyło dla niezapomnianych przeżyć.

Wam życzę spełnionych postanowień noworocznych, spełniania się we własnych pasjach, a dla tych zagubionych odnalezienia tej pasji życia.


Kolaż ze zdjęć, które wiążą się z czymś ważnym dla mnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)