poniedziałek, 18 listopada 2013

Zwierzątka :)

Wreszcie się pozbierałam. Wróciłam ze szkoły i jakoś nie miałam na nic ochoty...
Teraz odrabianie lekcji zacznę postem na blogu :)
Dziś wrzucam zdjęcia moich wisiorków: świnki i ciasteczkowego potworka  :3
Jeszcze zdjęcie misia zrobionego dla brata, ponieważ większość moich rzeczy z modeliny zawsze znika w jego szafce...
Misio nie jest zbyt wybitny. Doszłam do wniosku, że wole swoje misie przestrzenne, które były już wcześniej.
Muszę się wziąć do robienia zdjęć na blog. To mi sprawia największy problem, bo strasznie szybko robi się ciemno, a nie lubię rozjaśniać zdjęć....


 
 
Hamstercia

1 komentarz:

  1. Dość.. Ciekawe :)
    Życzę powodzenia w lepieniu, też lepię jakieś trzy miesiące xD
    Zapraszam : http://be-creazier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)