sobota, 30 listopada 2013

Recenzja produktów!

Jak już wcześniej mówiłam dokonałam zamówienia. Na stronce Kreatywny Stragan. Paczka doszła w bardzo szybkim tempie i nie miałam z nią żadnych komplikacji. Strona w internecie jest świetnie zmontowana i bardzo łatwo dodaje się wszystko do koszyka oraz dokonuje ostatecznego zakupu.
Oto rzeczy, które kupiłam:
-organizer, a do niego kupiłam: 2x kokardka, foremkę babeczki, bigle (100 sztuk), patyczek fimo cytryny i truskawkę, mini łyżeczki (10 sztuk), talerzyk okrągły, talerzyk kwadratowy (3 sztuki)
 
organizer zamknięty
 
talerzyki z bliska
 
foremka babeczki z bliska
 
jedna zastawa malowana

łyżeczka średnia
 
3 agrafki
 
krem do modeliny biały
 
aromat pomarańczowy
 
końcówki do kremu
 
fimo białe i piaskowe
 
Wszystkie przedmioty strasznie mi się podobają, ale najlepiej podoba mi się krem i pasujące do niego końcówki
 
Jestem pewna, że to nie były moje ostatnie zakupy :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. Fajny blog, też zamierzam zrobic zakupy w tym sklepiku w najbliższym czasie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://kamarobitosama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko, mogłabyś powiedzieć, ile zapłaciłaś? Bo niedługo chcę zrobić zakupy w straganie i mam zamiar kupić mniej więcej to co ty. Z góry dziękuję i zapraszam:
    http://modelineismypassion.blogspot.com/
    PS: mamy podobne nazwy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś około 60 zł, ale dokładnie nie pamiętam. ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)