wtorek, 12 listopada 2013

Dzień z dużą ilością czasu....

Super!
Wróciłam ze szkoły i jak się okazuje nie mam zadań domowych :) Sprawdziany itp. poszły całkiem nieźle... chyba :)
Koleżanka, która już długo jest w krainie modeliny zachwalała dziś korzystanie z silikonu. Słyszałam o nim już wcześniej na innych blogach, ale jakoś o tym nie myślałam. Chyba spróbuje coś takiego zakupić. Na razie czekam na moje zamówienie z gadżetami do modeliny. Już się nie umiem doczekać kiedy to wszystko wpadnie w moje ręce. Będę miała o czym pisać :)
Dziś jestem w ciastkowym klimacie. Zrobiłam drugi tort w mojej karierze. Nadal nie jest jakiś cudowny...  Ale za to wyszła mi ładna Wz i ciasteczko z czekoladą :)




 
I jeszcze takie tam jabłuszko w karmelu...

 
 
 
Hamstercia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)