poniedziałek, 14 października 2013

Hej! :)

Więc na początku chcę powiedzieć o czym będzie mój blog :)
Jestem 13 latką, która szuka w swoim życiu jakiejś pasji. Nigdy jakoś nie mogłam się poszczycić jakąś umiejętnością :P Dlatego na moim blogu będzie można spotkać moje przygody w poszukiwaniu pasji. Ogólnie pojawi się tu zamiłowanie do modeliny (<3) oraz gotowania. Z chęcią będę wstawiać zdjęcia zakupionych przeze mnie ciekawych gadżetów. Może coś jeszcze, ale to dopiero czas pokaże...

PS: Dopiera zaczynam z blogowaniem więc sorry za mało efektowny wygląd bloga UCZE SIĘ  :-)

Oto mój Pan Futrzak czyli etui na telefon :)
Tak na początek.
 
 

1 komentarz:

  1. Ah... Pamiętam te emocje związane z początkiem Twojego bloga ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Wszystkie czytam i odpowiadam jeśli jest taka potrzeba :)